Condor'un Blue River bıçak serisi, yerli Arapaho halkının yaşadığı aynı adı taşıyan nehirden esinlenmiştir. Bu bıçak serisi, bu kabilenin savaşçı kültürünü ve olağanüstü avcılık becerilerini onurlandırmaktadır. Full tang bıçağın kusursuz tasarımı, Amerikan yerlilerinin anlamlı mücevherlerinden esinlenen turkuaz süslemeli beyaz micarta sapa sahiptir. Scandi taşlama ve iki tonlu kaplamaya sahip 1095 karbon çeliğinden yapılmış rustik drop-point ağız, bu kabilelerin atalarının geleneklerinde derin kökleri olan savaş ve avcılık ruhunu temsil eder. Av bıçağı yüksek kaliteli bir deri kılıfla birlikte verilir. Kordon deliği ve deri halkası vardır.
Arazi için ''kullanım odaklı'' edevat üreten ilginç bir şirket... Condor Tool and Knife: ''Solingen mirası, Orta Amerika kültürü ile harmanlanırsa, Kuzey Amerika ve Avrupa pazarı hedeflenirse ve arazi deneyimine sahip tasarımcılar devreye girerse ne olur?'' sorusunun cevabı.
Condor'un kökeni, 3 Alman kardeşin ''Solingen'i Solingen yapan'' şirketlerden ''Gebrüder Weyersberg''i kurduğu 1787 yılına uzanıyor. Nesiller boyu dünyanın en büyük kılıç ve bıçak üreticisi olan ve kabına sığmayan (Elbet siyasi konjonktür de hesaba katılmalı) Solingen, 1964 yılında El Salvador'a taşıyor ve İmacasa ortaya çıkıyor. Son teknoloji Alman üretim araçları ile donanan tesiste üretim yapacak işçiler Almanya'da eğitimden geçiriliyor. Takvimler 1980'i gösterdiğinde (El Salvador için 12 yıl sürecek kanlı iç savaş başlıyor) Orta Amerika'daki yatırımlar yerel yatırımcılara satılıyor ve üretim devam ediyor.
Şirket hâlihazırda, pala ve kürek üretiminde dünyanın en büyüklerinden biri olarak, tüm dünyadan gelen talepleri karşılamak için 7 gün 24 saat çalışıyor.
İmacasa'nın, Kuzey Amerika ve Avrupa pazarlarına yönelik 1. sınıf kalitede bıçak ve alet üretme kararı almasıyla Condor doğdu. Condor, aralarında Tonny Lennartz'ın da bulunduğu teori ve pratiği harmanlayan seçkin tasarımcılarla çalışıyor ve balta, bıçak, pala, kılıç, mızrak, kürek üretiyor. Yer yer paslanmaz çelikler (420 HC-440C) de kullanılsa asıl üretim karbon çelikler (1040-1060-1075-1095) üzerine yapılıyor. Hangi karbon çeliğinin kullanılacağına ürüne göre karar veriliyor. Eski zamanların ruhunu işlevsel şekilde günümüze taşıyan çalışmalara imza attıkları da gözleniyor.Arazi için ''kullanım odaklı'' edevat üreten ilginç bir şirket. Condor Tool and Knife: ''Solingen mirası, Orta Amerika kültürü ile harmanlanırsa, Kuzey Amerika ve Avrupa pazarı hedeflenirse ve arazi deneyimine sahip tasarımcılar devreye girerse ne olur?'' sorusunun cevabı.
Condor'un kökeni, 3 Alman kardeşin ''Solingen'i Solingen yapan'' şirketlerden ''Gebrüder Weyersberg''i kurduğu 1787 yılına uzanıyor. Nesiller boyu dünyanın en büyük kılıç ve bıçak üreticisi olan ve kabına sığmayan (Elbet siyasi konjonktür de hesaba katılmalı) Solingen, 1964 yılında El Salvador'a taşıyor ve İmacasa ortaya çıkıyor. Son teknoloji Alman üretim araçları ile donanan tesiste üretim yapacak işçiler Almanya'da eğitimden geçiriliyor. Takvimler 1980'i gösterdiğinde (El Salvador için 12 yıl sürecek kanlı iç savaş başlıyor) Orta Amerika'daki yatırımlar yerel yatırımcılara satılıyor ve üretim devam ediyor.
Şirket hâlihazırda, pala ve kürek üretiminde dünyanın en büyüklerinden biri olarak, tüm dünyadan gelen talepleri karşılamak için 7 gün 24 saat çalışıyor.
İmacasa'nın, Kuzey Amerika ve Avrupa pazarlarına yönelik 1. sınıf kalitede bıçak ve alet üretme kararı almasıyla Condor doğdu. Condor, aralarında Tonny Lennartz'ın da bulunduğu teori ve pratiği harmanlayan seçkin tasarımcılarla çalışıyor ve balta, bıçak, pala, kılıç, mızrak, kürek üretiyor. Yer yer paslanmaz çelikler (420 HC-440C) de kullanılsa asıl üretim karbon çelikler (1040-1060-1075-1095) üzerine yapılıyor. Hangi karbon çeliğinin kullanılacağına ürüne göre karar veriliyor. Eski zamanların ruhunu işlevsel şekilde günümüze taşıyan çalışmalara imza attıkları da gözleniyor.
Ürüne ait yorum bulunamadı.
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
7.489,34 |
7.489,34 |
2 |
3.744,67 |
7.489,34 |
3 |
2.746,09 |
8.238,27 |
4 |
2.097,02 |
8.388,06 |
5 |
1.722,55 |
8.612,74 |
6 |
1.472,90 |
8.837,42 |
7 |
1.283,89 |
8.987,21 |
8 |
1.151,49 |
9.211,89 |
9 |
1.048,51 |
9.436,57 |
10* |
966,13 |
9.661,25 |
11* |
905,53 |
9.960,82 |
12* |
848,79 |
10.185,50 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
7.489,34 |
7.489,34 |
2 |
3.744,67 |
7.489,34 |
3 |
2.746,09 |
8.238,27 |
4 |
2.097,02 |
8.388,06 |
5 |
1.722,55 |
8.612,74 |
6 |
1.472,90 |
8.837,42 |
7 |
1.283,89 |
8.987,21 |
8 |
1.151,49 |
9.211,89 |
9 |
1.048,51 |
9.436,57 |
10* |
966,13 |
9.661,25 |
11* |
905,53 |
9.960,82 |
12* |
848,79 |
10.185,50 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
7.489,34 |
7.489,34 |
2 |
3.744,67 |
7.489,34 |
3 |
2.746,09 |
8.238,27 |
4 |
2.097,02 |
8.388,06 |
5 |
1.722,55 |
8.612,74 |
6 |
1.472,90 |
8.837,42 |
7 |
1.283,89 |
8.987,21 |
8 |
1.151,49 |
9.211,89 |
9 |
1.048,51 |
9.436,57 |
10* |
966,13 |
9.661,25 |
11* |
905,53 |
9.960,82 |
12* |
848,79 |
10.185,50 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
7.489,34 |
7.489,34 |
2 |
3.744,67 |
7.489,34 |
3 |
2.746,09 |
8.238,27 |
4 |
2.097,02 |
8.388,06 |
5 |
1.722,55 |
8.612,74 |
6 |
1.472,90 |
8.837,42 |
7 |
1.283,89 |
8.987,21 |
8 |
1.151,49 |
9.211,89 |
9 |
1.048,51 |
9.436,57 |
10* |
966,13 |
9.661,25 |
11* |
905,53 |
9.960,82 |
12* |
848,79 |
10.185,50 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
7.489,34 |
7.489,34 |
2 |
3.744,67 |
7.489,34 |
3 |
2.746,09 |
8.238,27 |
4 |
2.097,02 |
8.388,06 |
5 |
1.722,55 |
8.612,74 |
6 |
1.472,90 |
8.837,42 |
7 |
1.283,89 |
8.987,21 |
8 |
1.151,49 |
9.211,89 |
9 |
1.048,51 |
9.436,57 |
10* |
966,13 |
9.661,25 |
11* |
905,53 |
9.960,82 |
12* |
848,79 |
10.185,50 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
7.489,34 |
7.489,34 |
2 |
3.744,67 |
7.489,34 |
3 |
2.746,09 |
8.238,27 |
4 |
2.097,02 |
8.388,06 |
5 |
1.722,55 |
8.612,74 |
6 |
1.472,90 |
8.837,42 |
7 |
1.283,89 |
8.987,21 |
8 |
1.151,49 |
9.211,89 |
9 |
1.048,51 |
9.436,57 |
10* |
966,13 |
9.661,25 |
11* |
905,53 |
9.960,82 |
12* |
848,79 |
10.185,50 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
7.489,34 |
7.489,34 |
2 |
3.744,67 |
7.489,34 |
3 |
2.746,09 |
8.238,27 |
4 |
2.097,02 |
8.388,06 |
5 |
1.722,55 |
8.612,74 |
6 |
1.472,90 |
8.837,42 |
7 |
1.283,89 |
8.987,21 |
8 |
1.151,49 |
9.211,89 |
9 |
1.048,51 |
9.436,57 |
10* |
966,13 |
9.661,25 |
11* |
905,53 |
9.960,82 |
12* |
848,79 |
10.185,50 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
7.489,34 |
7.489,34 |
2 |
3.744,67 |
7.489,34 |
3 |
2.746,09 |
8.238,27 |
4 |
2.097,02 |
8.388,06 |
5 |
1.722,55 |
8.612,74 |
6 |
1.472,90 |
8.837,42 |
7 |
1.283,89 |
8.987,21 |
8 |
1.151,49 |
9.211,89 |
9 |
1.048,51 |
9.436,57 |
10* |
966,13 |
9.661,25 |
11* |
905,53 |
9.960,82 |
12* |
848,79 |
10.185,50 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
7.489,34 |
7.489,34 |
2 |
3.744,67 |
7.489,34 |
3 |
2.746,09 |
8.238,27 |
4 |
2.097,02 |
8.388,06 |
5 |
1.722,55 |
8.612,74 |
6 |
1.472,90 |
8.837,42 |
7 |
1.283,89 |
8.987,21 |
8 |
1.151,49 |
9.211,89 |
9 |
1.048,51 |
9.436,57 |
10* |
966,13 |
9.661,25 |
11* |
905,53 |
9.960,82 |
12* |
848,79 |
10.185,50 |